22 februarie 2021

FORMAREA CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE

Formarea profesorilor constituie o chee de progres, de prestanţă, de eficienţă a oricărui sistem educativ. De amplitudinea şi profilul  educaţiei din şcoală sau universitate depinde şi parcursul de formare, de primă instanţă sau care se adaugă ulterior, al celor care îi vor forma pe alţii.

Laura Şerbănescu, Muşata-Dacia Bocoş şi Ioan Ioja, ghidul practic „Managementul programelor de formare continuă a cadrelor didactice” (Iaşi : Polirom, 2020)
Rod al preocupărilor constante şi al colaborării exemplare între trei autori: Laura Şerbănescu, Muşata-Dacia Bocoş şi Ioan Ioja, ghidul practic „Managementul programelor de formare continuă a cadrelor didactice” (Iaşi : Polirom, 2020), propune un tablou aproape exhaustiv legat de formarea personalului didactic, pornind de la dinamica normativă, referenţialul de competenţe profesionale, structurarea, administrarea şi monitorizarea programelor de formare, profilul şi structura curriculară, determinantele şi rezultatele activităţilor de formare psihopedagogică ale celor care slujesc educaţia şi îmvăţământul.
 
Această lucrare poate fi consultată în sala de lectură Ştiinţe psihopedagogice, ale naturii, reale. Arte ale Bibliotecii Ştiinţifice USARB.


Niciun comentariu: