19 mai 2023

LECTURA DE WEEKEND. EU SÎNT MALALA : Povestea fetei care a luptat pentru educaţie şi a fost împuşcată de talibani, semnată de Malala YOUSAFZAI şi Christina LAMB

Lectura ne deschide uşi către lumi fascinante în care putem evada, ne oferă şansa de a reflecta, de a descoperi poveşti surprinzătoare şi a înţelege altfel lucrurile prin vocile autorilor preferaţi sau prin ale celor abia descoperiţi.

Provocarea acestui weekend este cartea Eu sînt Malala: Povestea fetei care a luptat pentru educaţie şi a fost împuşcată de talibani semnată de autoarele Malala YOUSAFZAI şi Christina LAMB.

Eu sînt Malala este povestea extraordinară a unei familii dezrădăcinate de terorismul global, o poveste despre lupta pentru dreptul fetelor la educaţie, despre un tată care, înfiinţând el însuşi o şcoală, şi-a încurajat permanent fiica să se exprime liber şi să continue să înveţe. Totodată, este mărturia curajului unor părinţi care îşi iubesc cu ardoare fiica într-o societate care preţuieşte fiii. Ne întăreşte credinţa în puterea oamenilor de a schimba lumea.

Malala Yousafzai este o tinără pakistaneză, deţinătoare a Premiul Nobel pentru Pace pe anul 2014. „M-am născut într-o ţară care a luat fiinţă la miezul nopţii. Când am fost atât de aproape de moarte, abia trecuse de miezul zilei.”

Cartea recomandată poate fi împrumutată la domiciliu din colecţia sălii de împrumut nr.1 Documente ştiinţifice şi beletristică a Bibliotecii Ştiinţifice a USARB.

Niciun comentariu: