03 august 2021

EDUCAŢIA INCLUZIVĂ

Pornind de la premisa că în orice moment al vieţii fiecare copil, tânăr sau adult poate întâmpina o dificultate de natură obiectivă sau subiectivă pe parcursul formării sale, autoarea Adriana Menisa Manea în lucrarea „Educatia incluzivă : Teorie si aplicaţii” (Bucureşti : Eikon, 2020), cu care a fost completată recent colecţia sălii de lectură nr. 3 Ştiinţe psihopedagogice, ale naturii, reale. Arte, pledează pentru o educaţie, o şcoală şi o societate de tip incuziv, apreciind că diversitatea este o normalitate, iar pedagogia angajamentului o necesitate.

Volumul înglobează teorii şi practici în domeniul educaţiei incluzive, oferind perspectiva unui sistem educaţional integrator, de calitate, sub emblema pedagogiei diversităţii, considerată a fi o dimensiume fundamentală a educaţiei mileniului III.


Niciun comentariu: