Ghidul metodic pentru formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice „Formarea reprezentărilor geometrice în educaţia timpurie” (Bălţi, 2021), semnat de Ludmila Cotos, dr., lector univ. USARB, este destinat tuturor celor interesaţi de dezvoltarea domeniului cognitiv la copii de vârstă preşcolară.
Aspectele teoretico-metodice, descrise în prima parte, vor contribui la facilitarea predării-învăţării-evaluării activităţilor cu conţinut de geometrie pentru a asigura progresul în dezvoltarea copiilor. Recomandările oferite sunt în spiritul ideilor şi practicilor unei educaţii timpurii centrate pe copil şi optează pentru o abordare holistică şi individuală a copiilor.
Partea a doua oferă o colecţie de probleme şi jocuri aferente conţinuturilor geometrice, astfel încât învăţarea elementelor de geometrie în grădiniţă să devină interesantă, accesibilă. Activităţile practice poropuse vor ajuta copiii să gândească, să acţioneze, să înveţe, să aplice cunoştinţele şi să caute soluţii originale pentru rezolvarea problemelor.
Lucrarea poate fi consultată în sala de lectură Ştiinţe psihopedagogice, naturii, reale. Arte sau împrumutată la domiciliu în sala de împrumut Documente didactice şi metodice.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu