07 iunie 2021

PREDAREA ŞI ÎNVĂŢAREA ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL SUPERIOR

Cadrele didactice care predau în învăţământul superior, debutante sau cu experienţă, se confruntă cu numeroase provocări. Masificarea studiilor superioare, diversificarea populaţiei studenţeşti şi a nevoilor acesteia, expansiunea rapidă a utilizării tehnologiei, motivarea studenţilor pentru învăţare, presiunea de a dezvolta noi competenţe viitorilor absolvenţi, cerute de angajatori şi de evoluţia societaţii, ar fi câteva dintre acestea.

Daniela-Maria Creţu „Predarea şi învăţarea în învăţământul superior: Aspecte teoretice şi practice”
Sala de lectura nr. 3 Ştiinţe psihopedagogice, ale naturii, reale. Arte, a BS USARB propune utilizatorilor lucrarea scrisă de un grup de autori, coordonat de Daniela-Maria Creţu „Predarea şi învăţarea în învăţământul superior: Aspecte teoretice şi practice” (Bucureşti : Ed. Universitară, 2019), care sprijină înţelegerea teoriei şi a implicaţiilor acesteia pentru practica educaţională, introduce concepte educaţionale cheie, include şi exemple de bune practici în activitatea didactică cu studenţii, valorificând o bibliografie bogată şi de actualitate din domeniul educaţiei, precum şi experienţa profesională a autorilor.

Prezenta lucrare se adresează cadrelor didactice din învăţământul superior şi îşi propune să devină un sprijin pentru dezvoltarea practicilor de predare şi de stimulare a învăţării, adaptate contextelor academice. 


Niciun comentariu: