Cadrele didactice care predau în învăţământul superior, debutante sau cu experienţă, se confruntă cu numeroase provocări. Masificarea studiilor superioare, diversificarea populaţiei studenţeşti şi a nevoilor acesteia, expansiunea rapidă a utilizării tehnologiei, motivarea studenţilor pentru învăţare, presiunea de a dezvolta noi competenţe viitorilor absolvenţi, cerute de angajatori şi de evoluţia societaţii, ar fi câteva dintre acestea.
Sala de lectura nr. 3 Ştiinţe psihopedagogice, ale naturii, reale. Arte, a BS USARB propune utilizatorilor lucrarea scrisă de un grup de autori, coordonat de Daniela-Maria Creţu „Predarea şi învăţarea în învăţământul superior: Aspecte teoretice şi practice” (Bucureşti : Ed. Universitară, 2019), care sprijină înţelegerea teoriei şi a implicaţiilor acesteia pentru practica educaţională, introduce concepte educaţionale cheie, include şi exemple de bune practici în activitatea didactică cu studenţii, valorificând o bibliografie bogată şi de actualitate din domeniul educaţiei, precum şi experienţa profesională a autorilor.
Prezenta lucrare se adresează cadrelor didactice din învăţământul superior şi îşi propune să devină un sprijin pentru dezvoltarea practicilor de predare şi de stimulare a învăţării, adaptate contextelor academice.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu