11 mai 2021

PEDAGOGIA JOCULULUI

Jocul este prezent în toate domeniile existenţei umane, iar interogaţiile şi metaforele studiului actual pentru aceasta se orientează atât spre jucătorii mici, cât şi spre jucătorii mari.

Teoriile, informaţiile, interpetările şi analizele realizate de autorii Horaţiu Catalano, Ion Albulescu în lucrarea „Pedagogia jocului şi a activităţilor ludice” (Bucureşti : Ed. Didactică şi Pedagogică, 2018), care a îmbogăţit colecţia sălii de lectură nr. 3 Ştiinţe psihopedagogice, ale naturii, reale. Arte, conturează în baza unor fundamente teoretico-aplicative, problematica complexă a jocului, dând cititorului posibilitatea realizării unor reflecţii personale circumscrise acestuia.

Volumul se adresează unui public larg, format din cadrele didactice interesate de valorificarea deplină a jocului şi a activităţilor ludice în activităţile didactice desfăşurate în mediul educaţional instituţional şi neistituţional, studenţi, masteranzi şi doctoranzi din domeniul Ştiinţe ale Educaţiei. 


Niciun comentariu: