24 iunie 2024

AUTOCUNOAŞTERE ŞI DEZVOLTARE PERSONALĂ. UN ALT FEL DE A ÎNVĂŢA de Barbara OAKLEY

Cum învățăm? Cum reținem informații pe termen lung? Ce se petrece în creierul nostru atunci când rezolvăm un exercițiu de matematică? La aceste întrebări și la multe altele legate de procesul învățării, educație și pedagogie, răspund autorii Barbara Oakley, Beth Rogowsky şi Terrence J. Sejnowski în cartea „Un alt fel de a învăţa: Neuroştiinţa în slujba educaţiei” (Bucureşti: Curtea Veche Publishing, 2022).

Brainstormingul ar putea fi depăşit – dar există şi alte soluţii. Pauzele mici şi dese... chiar s-ar putea să fie cheia marilor succese, în vreme ce puţin stres ar fi chiar benefic. 

Lucrarea de faţă poate fi consultată în colecţia sălii de lectură nr. 3 Ştiinţe psihopedagogice, ale naturii, reale. Arte.


Niciun comentariu: