10 noiembrie 2022

LECTURA DE WEEKEND. MARKETINGUL CARIEREI de Ecaterina COMAN şi Gabriel BRĂTUCU

Colecţia sălii de împrumut nr.1 Documente ştiinţifice şi beletristică s-a completat recent cu volumul „Marketingul carierei: o paradigmă a marketingului contemporan”, scris de Ecaterina Coman şi Gabriel Brătucu, publicat la Bucureşti, Editura C.H. Beck în 2020.

„Marketingul carierei: o paradigmă a marketingului contemporan”  de Ecaterina Coman şi Gabriel Brătucu
Primele trei din cele şapte capitole reprezintă o analiză a stadiului actual al cunoaşterii privind conceptul de „marketing al carierei”, conţinutul şi particularităţile acestuia, specificitatea forţei de muncă şi comportamentul consumatorului de pe această piaţă, aşa cum sunt ele prezentate în literatura de specialitate. Lucrarea continuă cu prezentatrea metodologiei şi rezultatelor unor cercetări directe de marketing, de natură calitativă şi cantitativă, efectuate de către autori, şi se încheie cu propuneri de implimentare a rezultatelor acestor cercetări, atât la nivel teoretic, cât şi practic, în cadrul politicilor şi strategiilor de marketing, dar şi prin alcătuirea unui program de marketing privind dezvoltarea şi implimentarea unei platforme pentru autogestionarea carierei la nivelul unei organizaţii.

Cartea scrisă de Ecaterina Coman şi Gabriel Brătucu este destinată în primul rând specialiştilor în resurse umane dispuşi să îşi lărgească orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing, dar poate fi utilă oricărei persoane care intenţionează să utilizeze o abordare de marketing în dezvoltarea propriei cariere, precum şi specialiştilor în resurse umane, cercetătorilor şi studenţilor în marketing, indiferent de domeniile lor de interes.

Niciun comentariu: