06 iulie 2022

INSTRUIREA LA DISTANŢĂ ÎN GIMNAZIU

Monitorizarea activităţii instituţionale la distanţă în timp de pandemie se demonstrează a fi o nouă experienţă din ultimii ani. Pentru a asigura funcţionalitatea instituţiilor de învăţământ în aceste condiţii este necesară monitorizarea activităţilor în format online. 

În colecţia sălii de lectură nr. 3 Ştiinţe psihopedagogice, ale naturii, reale. Arte recent a apărut o lucrare nouă din domeniul pedagogie „Instruirea la distanţă în gimnaziu : Indicaţii metodice cu aplicaţii la Limba şi literatura română” (Bălţi, 2022), semnată de Maria Şorunga şi Angela Bejan, dr., lector univ. USARB.

Lucrarea de faţă este concepută pentru a analiza activitatea instituţiei de învăţământ, prin adaptarea activităţii ei la posibilităţile de monitorizare realizate în regim de distanţă. Este abordat nivelul de pregătire a cadrelor didactice pentru instruirea la distanţă. Examinând posibilităţile de soluţionare a conflictelor comucaţionale, este prezentată o experienţă a autorilor dobândită pe parcursul perioadei de instruire la distanţă.



Niciun comentariu: