Colecţia sălii de lectură nr. 3 Ştiinţe psihopedagogice, ale naturii, reale. Arte a fost completată cu două titluri noi la pedagogie, semnate de Muşata Bocoş şi Dana Jucan.
Concepute ca instumente operaţionale în activităţile de instruire şi autoinstruire, aceste lucrări prezintă suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente de fundamentare teoretică pentru demersurile de instruire la disciplinele pedagogice şi didactice întreprinse de practicieni.
Bocoş, Muşata. Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului : Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor / Muşata Bocoş, Dana Jucan. - Ed. a 4-a. - Piteşti : Paralela 45, 2019. - 238 p. ; tab., fig.. - (Pedagogia secolului XXI). - Bibliogr. la sfârţitul cap.. - ISBN 978-973-47-3031-5.
Bocoş, Muşata. Teoria şi metodologia instruirii. Teoria şi metodologia evaluării : Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor / Muşata Bocoş, Dana Jucan. - Ed. a 4-a. - Piteşti : Paralela 45, 2019. - 213 p. ; tab., fig.. - (Pedagogia secolului XXI). - Bibliogr. la sfârşitul temelor. - ISBN 978-973-47-3032-2.
Lucrările se adresează tuturor celor care urmează programe didactice de formarea iniţială şi continuă, precum şi celor care doresc să se perfecţioneze şi să se autopefecţioneze. Cărţile îşi propun să genereze şi să susţină reflecţia şi atitudinea activă şi critică a cititorului interesat să aprofundeze problematicile spesifice Fundamentelor pedagogiei, Teoriei şi metodologiei curriculumului, Teoriei şi metodologiei instruirii şi Teoriei şi metodologiei evaluării.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu