Este şcoala actuală în criză, iar dacă da, ce schimbări structurale şi funcţionale se impun pentru depăşirea acesteia? În lucrarea care a îmbogăţit recent colecţia sălii de lectură Ştiinţe psihopedagogice, ale naturii, reale. Arte, autorul Emil Păun, pornind de la aceste întrebări, face o trecere în revistă a provocărilor cu care se confruntă şcoala: globalizarea, echitatea, calitatea şi egalitatea, lărgirea şi diversificarea câmpului educaţional, noile tehnologii de comunicare etc.
Păun, Emil. Pedagogie : provocări şi dileme privind şcoala şi profesia didactică / Emil Păun. – Iaşi : Polirom, 2017. – 230 p. – (Collegium. Ştiinţele educaţiei / coord. de Constantin Cucoş ). – ISBN 978-973-46-6820-5.
Prin ampla problematică teoretică şi practică tratată, volumul se adresează profesorilor din mediul preuniversitar şi universitar, cercetătorilor în domeniul pedagogiei şi ştiinţelor educaţiei, studenţilor în formare pentru cariera didactică, masteranzilor şi doctoranzilor în ştiinţele educaţiei, precum şi decidenţilor din sistemul de învăţământ.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu