02 octombrie 2017

CITATE INSPIRAŢIONALE DESPRE CĂRŢI

Cărţile sunt averea de preţ a lumii şi moştenirea de drept a generaţiilor şi a naţiilor.
Henri David Thoreau

„O carte este un dar pe care îl poţi deschide iar şi iar.”
Garrison Keillor

„Cititul este ca gândirea, ca rugăciunea, ca o discuţie cu un prieten, ca exprimarea ideilor tale, ca ascultarea ideilor altor oameni, ca ascultarea unei melodii, ca admirarea unei privelişti, ca o plimbare pe plajă.”
Roberto Bolano


„Cărţile ne permit o multitudine de posibilităţi: cum ar fi posibilitatea schimbării, posibilitatea iluminării.”
Alberto Manguel

„Nimic nu poate face ceea ce face o carte. Te ridică din viaţa ta... către o lume cu totul nouă, o nouă perspectivă. O carte este ca un vis pe care îl împrumuţi de la un prieten.”
Dave Kellett

„Cel mai înalt dar este pasiunea pentru citit. Consolează, distrage, stimulează, îţi dă cunoaştere asupra lumii şi o vastă experienţă. Este o iluminare morală.”
Elizabeth Hardwick

„Viaţa mea – personalitatea mea, obiceiurile mele, felul în care vorbesc – este o combinaţie din cărţile pe care am ales să le citesc, oamenii pe care am ales să-i ascult şi gândurile pe care am ales să le telerez în mintea mea.”
Andy Andrews

Niciun comentariu: